Karl Kani az "Urbanwear atyjaként" ismert, és a divat számos első lépése mögött álló látnokként tartják számon. A márkát 1989-ben alapította a New York-i Brooklynban az akkor 19 éves Carl Williams, aki elsőként vezette be a laza farmer fogalmát. Ma a Karl Kani márka világszerte elismert, és ikonikus márkának számít, ha minőségi utcai ruházatról és hip-hop divatról van szó. A Karl Kani-t a hip-hop és az utcai kultúra inspirálta, de akkoriban lehetetlen volt ilyen stílusú ruhákat találni. Ezért úgy döntött, hogy saját ruhákat készít, és hamarosan elkezdett megrendeléseket fogadni barátoktól és idegenektől. Ahogy nőtt a közkereslet, egyre nagyobb lett a magabiztossága, hogy teljes munkaidőben hódoljon szenvedélyének, és jogilag Karl Kani-ra változtatta a nevét.
Ezzel az új névvel 1989-ben Los Angelesbe költözött, hogy még intenzívebben élhessen szenvedélyének. Mára a Karl Kani márka nemzetközi szinten 25 európai országra terjedt ki, és csak Japánban 13 zászlóshajóüzlete van, köztük egy Harajukuban2. Sok más csúcskategóriás márkától eltérően a Karl Kani hű maradt a márkájához. A minőség, a tervezés és a kézművesség iránti szenvedélye azt jelenti, hogy Kani mindig is tisztelte a márka gyökereit, és még mindig sok ruhadarabját az USA-ban készíti.
Minden Karl Kani termék mutatása